bloggissarnaef

Alla inlägg den 3 juli 2014

//Felicia.... HEJSAN! ;D Ja ee skit trött vi vs ju hos mina kusiner och aa där ee man tvungen o vakna tidigt ;D Aja idag ska ja tipsa om 2 hårgrejer! :-D

Detta (HAIRSPRAY) ee SKITA BRA!! Ja brukar nt använda (HAIRSPRAY) ja kan typ nt stava de på svenska men aja ja brukar nt använda de men när ja gör de så använder ja typ alltid detta för de ee jätte bra och ja bara älskar de!!

Sen tipsar ja gliss de ee jätte bra när man tar schampot så blir håret jätte lent och de blir typ som balsam asså lika lent som balsam!! Mamma och de andra i min familj har de här Loréal Paris typ schampo och balsamet då ville ja testa något nytt så ja köpte detta på bilden och ja dushar varje dag typ... Om de ee varmt ute och typ svettas lite så mst man ju dusha så aa detta ee ~jävligt~ bra! Haha förpackningen ee ju fin oxå!! Hejdå! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Emma Johansson och jag är 12år och ska börja 6:an.
Hejj :D ja heter Felicia Sjöberg och ja ee 11år och ska börja 5:an.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards