bloggissarnaef

Alla inlägg under juni 2014

/Felicia. Hej hej!! Ja ee jätte jätte jätte trött!! Jag och Emma va på väggabadet igår... Vi badade ute oxå o de va nt så kalt :D Vi hoppade från 1an och 3an vi vågade typ nt hoppa från 5an fast vi har gjort de innan.. Sen så köpte vi lite glass och slush (stav) sen så gick vi där ifrån typ 17.10 och bussen kom 17.59 Aa vi frös ju nt lite heller asså.... Sen va vi uppe typ hela natten vi va uppe tills kl 05.24 typ nått sånt... Aja vi städade hennes rum mitt i natten.. Sen så somnade vi typ 06.00 och vakande typ 10.00 för hennes lille bror väckte oss sen somnade vi om till typ kl 11.00 så ja .... Ja ee iaf JÄTTE JÄTTE trött !!!!!! Ja tog typ inga bilder där :( :'D HejDå! :)

Hej! Felicia sover över hos mig o vi har inte gått och lakt oss än vi ska göra de kl 08.00 tror jag me Felicia sover nu och jag är inte trött... Men jag skriver kanske något mer sen i dag men hej då! //Emma

Hej! Nu är jag och Felica o badar på vägga badet! Vi har inte varit är så länge men ändå! Vi är o köper glass nu gott! Kommer bilder! Hej då! //Emma

Jag köpte lite godis till min lille bror Freddie och en slush med cola och pigelin smak (stav) och sen en chips påse!

Felicia köpte en calippo bubbel-gum och en chips påse!

Hej! Nu har jag typ inget att göra!.. Jag ska nog ringa någon kompis elr något!.. I dag är det iallafall fint väder i går så regnade det is bollar typ snöade då (NAHE) vet inte vad jag ska skriva mer så hej då <!3 kommer bild på vädret från i går och i dag hehe! :) //Emma

I går
I dag

/Felicia Ja ee hos min kompis trulsa och vi va uppe till fyra igår och va tvungna och vakna 10.00 Jätte kul!!!! Aja ska hem snart och göra nånting.. Vet nt.. Om ja nt ska va med nån .... Detta kanske va tråkigt att läsa men men... Ja hade typ inget annat att skriva haha!! Men aja HEJDÅ! :) och bara så ni vet ja ee ny på bloggplatsen så mina inlägg kanske blir fail..

Hej! Nu har jag presic städar klart! Jag, min lille bror och mamma har typ stor städat! Det har faktist varit roligt..
Och nu ska jag typ bara ta de lugnt eller så ska jag göra något annat!..//Emma

hej! vi är två tjejer och vi hade tänkt börja blogga (NAHEE)   vi ska blogga om smink skönhet och våra liv om man säger så...  och just nu så sitter vi och fixar på bloggen (NAHEE)vi kommer att skriva själva också så men vi vet inte vad vi ska skriva mer så hej då!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Emma Johansson och jag är 12år och ska börja 6:an.
Hejj :D ja heter Felicia Sjöberg och ja ee 11år och ska börja 5:an.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards